4 szemerősítő vitamin és ásványi anyag - Ha ezeket szeded, nem romlik a látásod | Femcafe

Vitamin és látás

Tartalom

    vitamin és látás

    Lutein fontossága A lutein nevű pigment a retina egyik vitamin és látás fordul elő nagy koncentrációban, ahol a pigmenttel teli sejtek elősegítik a védelmet a túlzott fény ellen. A megalapozott tudományos kutatások kimutatták, hogy a lutein táplálékkiegészítőként való bevitele elősegíti ezt a folyamatot, természetes módon javítva a látást.

    1. Amichi közvetlen látási prizma
    2. Fontos például a következetes táplálkozás.
    3. Sokan igyekszünk megfelelően táplálkozni, hogy fogyjunk és formába lendüljünk, ám a látásunk is ugyanolyan fontos.
    4. A szem egészségének megőrzéséért sokat tehetünk szemtornával, szemcseppekkel, de helyes táplálkozással is.
    5. A-vitamin nélkül még sírni sem tudunk írta: Ridikül.

    A lutein természetes módon előfordul a gyümölcsökben és zöldségekben, mint például a spenótban, a kelkáposztában és a mángoldban. Ezeket érdemes beépíteni a mindennapi étrendünkbe: répa, kelkáposzta, spenót és a vadkáposzták A-vitamin és lutein ; máj A-vitaminideértve a tőkehalmájolajat; mángold, cukkini és kelbimbó lutein ; édesburgonya és vaj A-vitamin.

    Szemtorna a látás javításáért A minden nap elvégzett pár vitamin és látás szemtorna csodákra képes.

    A szem gyakorlatok rugalmassá teszik a szem izmait, energetizálnak és serkentik a vérkeringést így megtartva a látás egészségét. Egyéb tippek, tanácsok Ne tartózkodjon túl sokat a számítógép vagy a TV képernyője előtt, mert ezzel túlerőlteti a szemét.

    vitamin és látás

    Ha számítógépen dolgozik, kényelmes távolságra helyezze el, nagyjából öntől cm-re. A monitor a szemmel egy vonalban vagy épphogy alatta legyen.

    vitamin és látás

    Állítsa be kevéssé fényesre a képernyőt. Tartson gyakori vizuális szüneteket és nyugtassa szemét 20 percenként.

    vitamin és látás

    Ne viseljen nem megfelelő erősségű szemüveget, ez gyermekeknél különösen fontos. Kerülje a homályban és szűrt fényben való olvasást, mert ezzel is túlerőlteti a szem izmait. Rendszeresen vizsgáltassa meg a szemét.

    A törlés kéréséig

    Viseljen napszemüveget erős napfényben. Jó minőségű szemfestéket használjon és dobja el a lejárt és régi sminkeket. Fontos a jó minőségű alvás, mivel a kialvatlanság homályos látáshoz és kellemetlen érzéshez vezet.

    Jöjjön el személyesen optikánkba, vagy hívjon és egyeztessünk időpontot.

    vitamin és látás